Hope-Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van gvr - WaarBenJij.nu Hope-Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van gvr - WaarBenJij.nu

Hope-Victoria

15 Juni 2014 | Canada, Victoria

Hier weer even een update vanuit Canada.

Vrijdag zijn we vanuit Oliver doorgereden naar Hope.
Onderweg hadden we slecht weer. Gelukkig hebben we nog wel de wedstrijd van het Nederlands elftal kunnen zien. Gelukkig maar, want vandaag werden we door iedereen gecomplimenteerd met "ons" elftal :-).

Vandaag zijn we vanuit Hope doorgereden naar Victoria. Dit is de hoofdstad van British Columbia, en is gelegen op Vancouver Island. Onderweg naar de veerboot hadden we nog steeds veel regen. Toen we echter de boot afreden op Vancouver Island scheen gelukkig de zon.

Na aankomst op de camping, met uitzicht op het centrum en de haven, zijn we naar het centrum van Victoria gelopen.
Hier hebben we rondgekeken. Het is een gezellige stad met mooie gebouwen.

Aan het eind van de middag zijn we heerlijk wezen eten bij The Keg. Dit is een steakhouse, waar ze vreselijk grote porties serveren!
Het was heerlijk. We hebben nu toch maar besloten om de laatste dagen rustig aan te doen met eten, ivm de bruiloftskleding...

Maandag hopen we verder te reizen naar Tofino.

Wij wensen iedereen verder een fijn weekend.

Hartelijke groeten,
IJsbrand, Andrea, David, Arie en Ada

• 15 Juni 2014 - 08:59

Geert:

Hm dat vlees ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen!!

• 15 Juni 2014 - 09:52

Willem:

dus jullie hebben aardig zitten keggen bij THE keg ;-)
    Bedankt voor jullie kaart!! Ziet er super mooi uit allemaal!!!
    -xxx- Willem, Janet en Julia