Kelowna-Oliver - Reisverslag uit Oliver, Canada van gvr - WaarBenJij.nu Kelowna-Oliver - Reisverslag uit Oliver, Canada van gvr - WaarBenJij.nu

Kelowna-Oliver

13 Juni 2014 | Canada, Oliver

Zo daar zijn we weer.

Gisteren hebben we een heerlijk rustig dagje gehad aan het strand in Kelowna. Hebben heerlijk geluncht op een andere wijngaard, onder het genot van een wijnproeverij. De wijnen zijn hier heerlijk. We kunnen helaas niets meenemen ivm de maximum bagage.

Vandaag zijn we verder gereden naar Oliver. Een plaatsje in het zuiden van Canada. Het was vandaag behoorlijk warm. Minimaal een graad of 30.
Vanmiddag zijn we nog even wezen kanoën. Eind van de middag werd het helaas bewolkt, en op het moment regent het.

Morgen rijden we verder naar Hope. Dit is een plaatsje vlak bij Vancouver, zodat we zaterdag niet zo ver hoeven te rijden naar de veerboot richting Vancouver Island.

Hartelijke groeten van,
Ada, Arie, IJsbrand, Andrea en David

• 13 Juni 2014 - 08:27

Simone:

Mmm... Dat eten zeg ziet er heerlijk uit!