Dag 4 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van gvr - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van gvr - WaarBenJij.nu

Dag 4

03 Juni 2014 | Canada, Kamloops

Gisteren hebben we een rustige dag gehad. 's Avonds hebben we wel de eerste beer gespot. Hij of zij
zat beneden in het dal bij de camping.

vandaag zijn we vanuit Whistler naar Wells Gray gereden. Dit was een behoorlijk lange rit. 450 Kilometer.
Maar het was zeker de moeite waard. Zeker in het begin van de route hebben we de nodige bergen beklommen.
Onderweg kwamen we langs diverse meren. De een nog mooier dan de ander. Foto's doen eigenlijk tekort
om de schoonheid hiervan te zien.
Ook kwamen we onderweg weer 2 beren tegen. Een grote en een kleine. Ze liepen heerlijk te grazen op 100 meter van de weg. (Zie foto's).

Na onderweg nog even de nodige inkopen te hebben gedaan, kwamen we rond 5 uur aan op de camping.
Het was nog heerlijk weer. We hebben nog even bij het zwembad gezeten, maar David vond het water nog een beetje
toud (koud). Dus hebben we maar snel de bbq aangestoken.

Morgen blijven we nog een dagje op deze camping staan, en hopen we vanaf hier het Wells Gray provincial park te verkennen.
Verder hopen we nog even van het zwembad te kunnen genieten.

In verband met de slechte internetverbinding, zijn de laatste foto's van iets mindere kwaliteit.

Hartelijke groeten van ons allen.

• 03 Juni 2014 - 10:50

Simone:

Micha wil graag zo'n beer als souvenir... Hihi! Dikke knuffel voor David van Micha

• 03 Juni 2014 - 14:41

Marjanvanbelen:

hallo allemaal,erg leuk om jullie zo te volgen wat een mooie foto,s en wat hebben jullie al veel gedaan.,heel veel plezier nog daar en lekker genieten .hartelijke groeten van ons

• 03 Juni 2014 - 18:40

Amerik En Thea:

Hallo allemaal,hier een berichtje uit kattek, prachtige omgeving! erg mooie foto,s.. wat hebben jullie een mooie vakantie!! echt genieten met elkaar en fijne weken samen .. Allemaal de hartelijke groeten van aam en mij.