Dag 2 - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van gvr - WaarBenJij.nu Dag 2 - Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van gvr - WaarBenJij.nu

Dag 2 - Vancouver

Door: Andrea

31 Mei 2014 | Canada, Vancouver

Goedemorgen,

Onze tweede dag in Canada zit er al weer op. We hebben een schitterende dag gehad. 21 graden en volop zon.

We hebben 's morgens fietsen gehuurd en heerlijk door Stanley Park gefietst. Dit is een park vlak bij de het centrum van Vancouver met nog ongerepte natuur en uitzicht op de bergen (alvast een voorproefje!).

'S middags hebben we Granville Island bezocht. Waar je een grote markt met van alles en nog wat kan bezoeken. Onder andere lokale producten. En daarna heerlijk op een terrasje gezeten.

Vandaag eindelijk de camper ophalen. We zijn erg benieuwd!! En hebben er veel zin in.
Vanmiddag vertrekken we naar Whistler. Waar we 2 dagen zullen blijven.

Groetjes van ons allemaal

• 31 Mei 2014 - 14:38

Simone:

GAAF! David ziet eruit als een echte prof wielrenner ;)! Tot straks op facetime ;-)! Xx

• 01 Juni 2014 - 09:50

N Van Duijn Kloos:

Lijkt me fantastisch denk vaak aan jullie lekker genieten he!grtjs.