Zion-bryce-Page-Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu Zion-bryce-Page-Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu

Zion-bryce-Page-Sedona

Door: IJsbrand

08 Juni 2016 | Verenigde Staten, Sedona

Zo. Eindelijk gelukkig weer een iets betere internetverbinding. Het heeft even geduurd, maar hier weer een nieuwe update.
Helaas is het nog steeds niet mogelijk om foto's te uploaden, dus deze houden jullie nog tegoed!

Afgelopen zaterdag hebben we vanuit Zion een bezoek gebracht aan Bryce. Dit is een park met allerlei door zand gevormde pilaren. Was heel mooi om te zien.

Maandag zijn we doorgereisd naar Page. Ik (IJsbrand) heb hier een bezoek gebracht aan de Antilope Canyon. (De rest had geen zin, en vanwege de steile afdeling was het ook niet ideaal om dit met David te doen.) Dit is een 400 meter lange kloof, welke circa 25 meter diep is. De lichtval in deze kloof zorgt ervoor dat je hele mooie kleuren te zien krijgt. Verder hebben we nog een bezoek gebracht aan een stuwdam. We waren net gearriveerd op de camping toen we werden opgeschrikt door een windhoos. De stoelen vlogen letterlijk door de lucht! Gelukkig zijn we ongedeerd gebleven.

Vandaag zijn we doorgereisd naar Sedona. Dit is een wat bosrijker gebied. Hier blijven we morgen ook nog. Morgen hopen we dus wat meer van de omgeving te gaan bekijken. Vanmiddag hebben we lekker bij het zwembad geluierd. En nu gaan we lekker uit eten.....

Dit was het tot zover. Iedereen de hartelijk groeten van ons allemaal. We hebben het allemaal reuze naar ons zin!