Amsterdam-Houston-las Vegas-Zion - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu Amsterdam-Houston-las Vegas-Zion - Reisverslag uit Virgin, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu

Amsterdam-Houston-las Vegas-Zion

Door: IJsbrand

04 Juni 2016 | Verenigde Staten, Virgin

Zo. Hier een eerste update uit Amerika.
Afgelopen woensdag zijn we vertrokken naar Amerika.
Onze reis ging via een tussenlanding op Houston naar las Vegas.
Probleem was alleen dat er onderweg het nodige slechte weer was, waardoor de piloot om moest vliegen. Vervolgens kon onze aansluitende vlucht vanaf Houston naar las Vegas niet vertrekken vanwege het slechte weer. Met als gevolg dat we alles bij elkaar 6 uur vertraging hadden. Maar goed. We zijn er.
We hebben gisteren de camper opgehaald, en zijn vervolgens direct doorgereden naar Zion NP. Dit ligt in Utah. Een heel mooi park. Vanmorgen zijn we het wezen bezoeken.
Vanmiddag hebben we lekker gezwommen in het zwembad. Het is hier namelijk 40 graden!

Verder maken we het goed. Als de internetverbinding het toelaat hopen we af en toe nog een update te plaatsen.

Hartelijke groeten van ons allemaal.

• 05 Juni 2016 - 22:37

Marina Van Delft:

Dat is balen van die vertraging! Jullie zullen vast weer een hoop moois zien. Geniet er lekker van! Hoop dat jullie nog wat aan de buggy hebben :-)