Palm Dessert - Refugio - Carmel - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu Palm Dessert - Refugio - Carmel - Reisverslag uit Carmel-by-the-Sea, Verenigde Staten van gvr - WaarBenJij.nu

Palm Dessert - Refugio - Carmel

Door: IJsbrand

13 Juni 2016 | Verenigde Staten, Carmel-by-the-Sea

Hallo,

Hier weer een kort verslag van onze belevenissen van de afgelopen dagen.

In mijn vorige verslag schreef ik dat wij in Palm Desert waren aangekomen. In de nacht voordat wij hier vertrokken, zijn wij nog opgeschrikt door een aardbeving van 5,2 op de schaal van Richter. De hele camper stond te schudden!

Die morgen zijn we vertrokken naar Refugio. Een staatscamping aan de oceaan. De rit hier naar toe was heel druk. Dit vanwege het feit dat op vrijdag veel Amerikanen de stad uittrekken om een weekend weg te gaan.

Zaterdag zijn we via de Highway 1 omhooggereden naar Carmel. Dit is een schitterende route langs de kust, met hoge kliffen en mooie stranden.

Morgen (maandag) hopen we door te rijden naar Petaluma. Vanuit Petaluma willen wij een bezoek brengen aan San-Francisco. Tot nu toe hebben we iedere keer mooi weer. Het was vandaag een graad of 24. Alleen langs de kust zelf is het wat koeler en mistiger.

Tot zover dit verslag.

Iedereen de hartelijke groeten van ons allemaal.

Ps. Ik zie dat de foto's om onverklaarbare redenen bij het eerste verslag worden toegevoegd.